تبسم تلخ

تبسم تلخ
 
سیاسی.اجتماعی.داستان.شعر.طنز.پیامک
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 4521
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


 
جام جم آنلاين: روزنامه انگليسي گاردين طي مقاله اي به قلم "آندره موراي" با اشاره به حمله احتمالي آمريكا و اسرائيل به ايران نتيجه آن را شكست غرب ياد كرد و خاطرنشان كرد: اقدام نظامي عليه كشوري مانند ايران و پاسخ آنها به متجاوزان در مقايسه با وجود ايران هسته اي بدون جنگ، تهديد و خطري به مراتب بزرگتر براي كشورهاي غربي و بخصوص اسرائيل محسوب مي شود.

اين روزنامه نوشت:رهبر و حكومت جمهوري اسلامي از نظر ايرانيان كاملا محبوب و ايده آل بوده و طي ناآرامي هاي پس از انتخابات سال 2009 اين كشور، اين موضوع بيش از پيش برهمگان اثبات گرديد. قدرت نظامي دفاعي تهران نيز با پيشرفت هاي فزاينده آن برهيچ كس پوشيده نيست.

در مقاله گاردين آمده است:رهبران غربي بخوبي آگاهند كه حتي حمله نظامي نيز نمي تواند مانع ادامه برنامه هسته اي ايران شود و برعكس موجب مي شود تهران نهايت توان خود را براي جبران اين تجاوز بكار گيرد.

خسارات سنگين ناشي از استفاده ايران از تجهيزات نظامي خود عليه آمريكا و اسرائيل از جمله مرگ هزاران شهروند امريكايي، نابودي ذخاير نفتي و گسترش درگيري به ديگر نقاط منطقه فاجعه بارتر از آني است كه غرب توان آزمايش آنرا داشته باشند. حكومت ايران مانند حكومت هاي ليبرال دموكرات عربي سرنگون شده نيست كه سردمداران آن با عموم مردم در دوجهت مختلف عمل كنند.

افتراق ضدانقلاب

برگزاری کنفرانس مخفیانه ضد انقلاب خارج از کشور که به دعوت بنیاد اولاف پالمه در استهکلم سوئد و با هدف طرح توطئه های جدید علیه نظام جمهوری اسلامی و دخالت بیگانگان در سرنوشت مردم ايران تشکیل شده بود از همان آغاز با افتراق و شکست روبرو شد ، به طوری که سوال مجری صدای آمریکا از نوری زاده و سازگارا و پاسخ عجولانه و دستپاچه این دو ، وضعیت اسف بار این جماعت متوهم را بیش از پیش واضح و هویدا ساخت.

ماجرا از آن قرار بود که مجری صدای آمریکا در برنامه تفسیر خبر، با اشاره به برگزاری این کنفرانس دو روزه که تنها 50 شرکت کننده داشت، با طرح اعتراض طیف دیگر ضد انقلاب که این حرکت را اپوزیسیون سازی در خارج از کشور نام نهاده بودند و اعتقاد داشتند که بخشی از اپوزیسیون با هدف آلترناتیوسازی قصد دارد خود را نماینده اکثریت جامعه ( ضد انقلاب ) معرفی کند! از علت آن پرسید که نوری زاده و سازگارا با دستپاچگی علت را عدم توانایی دعوت بیشتر از ظرفیت 50 نفر به این کنفرانس ضد انقلابی مطرح کردند!

محسن سازگارا که گفته می‌شود یکی از افراد موثر بر تشکیل این گردهمایی بوده، به بخش فارسی رادیو سوئد نيز گفت که این همایش به خواست تعدادی از شرکت کنندگان و به دلایل امنیتی مخفیانه برگزار شده است.

دروغ بزرگ

یك افسر ارتش آمریكا با دروغ خواندن موفقیت های جنگی غرب در افغانستان، وزارت دفاع آمریكا را متهم كرد كه تصویری نادرست از این جنگ ارائه كرده و همه ناكامی ها را نیز با توسل به ارزیابی های نادرست پنهان كرده است.

سرهنگ 'دانیل دیویس' پس از یك سال خدمت در افغانستان و مشاهده واقعیت ها از نزدیك، در یك گزارش رسانه ای، فرماندهان آمریكایی جنگ در این كشور را به سرپوش گذاشتن بر 'واقعیت های تلخ' حاصل از هجوم به افغانستان متهم كرد.

خبرگزاری فرانسه از واشنگتن در این زمینه نوشت: دیویس در روزنامه 'ژورنال نیروهای مسلح' افزوده است: مواردی كه دیدم هیچ شباهتی به اظهارات امیدوار كننده رسمی فرماندهان در مورد شرایط كنونی افغانستان نداشت و حتی عینا دریافتم كه موفقیت هیچ جا حاصل نشده است.

سرهنگ آمریكایی در مقاله 'چگونه فرماندهان با دروغ های خود ما را در افغانستان شكست دادند' خطاب به پنتاگون نوشته است: چند كشته دیگر برای جنگی می خواهید كه در آن موفقیتی نداشته اید؟ فرماندهان جنگ در افغانستان از هفت سال پیش در هاله ای از اظهارات خوشبینانه خود گم شده اند.

الحاق بحرین به عربستان

منابع آگاه بحرینی از توافقی جدید و خطرناک خبر می دهند که بر مبنای آن خاندان حاکم بر بحرین تصمیم گرفته اند این کشور را تحت حاکمیت کامل آل سعود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری مرأت البحرین، در این طرح مقرر است به زودی اتحاد بحرین و عربستان بر مبنای تصمیم ملک حمد پادشاه بحرین به اطلاع عموم رسانده شود.

این خبر پیش از این از سوی برخی منابع به طور پراکنده شنیده می شد اما اخیرا "نجیب الحمر" مدیرمسئول روزنامه الایام بحرین که برادر "نبیل الحمر" مشاور رسانه ای پادشاه بحرین است در اظهاراتی تکان دهنده از توافق خطرناک آل خلیفه و آل سعود خبر داد که تمامی گمانه زنی های قبلی را به واقعیت نزدیک تر کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, توسط ناهید